البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

ما هو هدفك؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
دكتور جدا
عضو جديد
عضو جديد

الوظيفة : هيكون ايه؟ طالب اكيد

مُساهمةموضوع: ما هو هدفك؟   الأحد 08 أغسطس 2010, 3:49 pm

وأنا قاعد مع نفسي قام هف عليا سؤال هو انت عايش ليه وايه هدفك في الدنيا دي ؟دورت كتير وملقتش اجابه بصراحه فاللي عنده اجابه يا ريت يدخل يكتبها عشان ممكن استفااد منه ويا ريت الاجابه تبقي بعيده عن الفلسفه اللي ملهاش لازمه عاوزين صراحه ووضوح وبلاش اي كلام جرايد وفرقعه وخلاص
Amal & A7med
عضو فضي
عضو فضي

الوظيفة : إن معى ربي سيهديني

مُساهمةموضوع: رد: ما هو هدفك؟   الأحد 08 أغسطس 2010, 5:39 pm

انا بصراحه هدفي اني اكون دكتوره تتقي ربنا وعايزه احس ان راضيه عن نفسي بصراحه يا دكتور جدا انا عكسك بقى انا عندي اهداف كتيييييييييييييير جدااااااااااا على عكس كلامك انك ملقتش اجابه انا عايزه احقق حجات كتير يعني مستوى مادي واجتماعي ومكانه عظيمه بس مش معنى دا اني عايزه الدنيا بس لكن كمان عايزه ربنا يرضى عليا واخدم بلدي عايزه اغير حجات كتير من بره واضح انها مستحيل تتغير لكن لما تنوى وتتوكل على ربنا هتعمل حاجه انا مش عايشه احلام انا في النهايه احلامي تتلخص في اني عايزه اكون ناجحه ومادام عندي حلم مش لازم اتخلى عنه مهما كانت الظروف والضغوط والاحساس بالظلم والقهر لاني مش هلاقيه تاني ولازم احارب عشان احافظ عليه لان فيه ناس كتير جدا من مصلحتها انك تتدمر وتتخلى عن اهدافك
wHEN BEGIN TO MISS ME Dont Forget It was U Who let Me GoOoOoo
وكمان احنا لازم نبدأ ويبقى عندنا القوه
If u have the power to begin, u have the power to succeed.
emry22
عضو نشيط
عضو نشيط

الوظيفة : student

مُساهمةموضوع: رد: ما هو هدفك؟   الأحد 08 أغسطس 2010, 5:59 pm

اكيد ربنا خلقنا لحكمه وعشان تعرف ايه الهدف لازم نحقق حاجه مهمه وهى مقامك حيث اقامك .. يعنى احنا ربنا اختارنا دكاتره يبقى لازم نكون دكاتره كويسين ويكون هدفنا هو خدمه الناس ايلى ابتلاهم ربنا بغض النظر احنا هناخد كام او مرتبنا اد ايه؟يا جماعه احنا ف اكتر مجال ممكن نعمل فيه خير واحنا برضه اكتر ناس هنتسال قدام ربنا ياريت نعمل حساب السؤال ده؟

ما هو هدفك؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1