البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول





شاطر | 
 

 مع ام ضد؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Dr,Gwyly
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 6951
العمر : 27
الوظيفة : Dr,Gwyly
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:50 am

مع ...لكن ما باليد حيلة

مع ام ضد

اننا اختارنا مهنة صعبة جدا ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lonely star
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1478
العمر : 27
محل الاقامة : ....
الوظيفة : .....
تاريخ التسجيل : 04/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:51 am

اقتباس :
مع ام ضد

المثل اللي بيقول :

البعيد عن العين....بعيد عن القلب

؟؟؟؟
ضد لانه مش دايما ....
على حسب الشخص وقربه ليك..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lonely star
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1478
العمر : 27
محل الاقامة : ....
الوظيفة : .....
تاريخ التسجيل : 04/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:54 am

Dr,Gwyly كتب:
مع ...لكن ما باليد حيلة

مع ام ضد

اننا اختارنا مهنة صعبة جدا ؟؟

للاسف صعبه جدا جداااااااا ...... بس لسه في ايدينا التخصص ممكن نختار تخصص سهل ...
مع ام ضد
تخصص نفسيه وعصبيه؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nancy
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى
avatar

عدد الرسائل : 2079
العمر : 29
محل الاقامة : لوحدى
الوظيفة : الله اعلم
تاريخ التسجيل : 27/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:54 am

[quote="Dr,Gwyly"]
مع ...لكن ما باليد حيلة

مع ام ضد

اننا اختارنا مهنة صعبة جدا ؟؟

[/quote]هى صعبه بس ماداما اختيارنا خلاص وكمان لما نحبها ونخلص لها اعتقد مش حتبقى صعبه بالعكس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nancy
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى
avatar

عدد الرسائل : 2079
العمر : 29
محل الاقامة : لوحدى
الوظيفة : الله اعلم
تاريخ التسجيل : 27/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:56 am

انا بحس ان التخصص ده محتاج شخص عبقرى لان اصعب الم الم النفس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أيام للتاريخ
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 6935
العمر : 26
محل الاقامة : .
الوظيفة : .
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:58 am

كفاني يا قلب..lonely star كتب:
Dr,Gwyly كتب:

مع ...لكن ما باليد حيلة

مع ام ضد

اننا اختارنا مهنة صعبة جدا ؟؟



للاسف صعبه جدا جداااااااا ...... بس لسه في ايدينا التخصص ممكن نختار تخصص سهل ...
مع ام ضد
تخصص نفسيه وعصبيه؟؟؟

تخصص جميل جدا..

بس بيحتاج قدرات خاصة ..يعنى مش اى حد ياخد التخصص ده...

.........

مع ام ضد..

الواحد ينسى كل حاجة بتزعله..عشان يعرف يعيش..

_________________



يــــــــــــــــــــــــــــــارب




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr,Gwyly
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 6951
العمر : 27
الوظيفة : Dr,Gwyly
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:58 am

اقتباس :
مع ام ضد
تخصص نفسيه وعصبيه؟؟؟



لو فشلت انى ادخل جراحة " بعد الشر " ممكن تكون احتمالى الثانى



وربنا يستر وماترساش على دبلوم طب فى النهاية Laughing




نفس السؤال ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr,Gwyly
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 6951
العمر : 27
الوظيفة : Dr,Gwyly
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:59 am

اقتباس :

مع ام ضد..

الواحد ينسى كل حاجة بتزعله..عشان يعرف يعيش..


مع جدااااااااااااااااااااااا ..

مع ام ضد ان الحياة بلا مشكلات مش حياة ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BRAVE SURGEON
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 3845
العمر : 29
محل الاقامة : HOme
الوظيفة : Ambitious Human
تاريخ التسجيل : 19/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:03 am

ودى تبقى حياه ؟

مع ام ضد

الحياه على سطح زحل بعيدا عن كل المشاكل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001066480416
dr.earo
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد الرسائل : 12
العمر : 27
الوظيفة : nocomment
تاريخ التسجيل : 25/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:03 am

Dr,Gwyly كتب:

اقتباس :

مع ام ضد..

الواحد ينسى كل حاجة بتزعله..عشان يعرف يعيش..


مع جدااااااااااااااااااااااا ..

مع ام ضد ان الحياة بلا مشكلات مش حياة ؟


اكيد مع لان لابد من وجود عنصر الصراع حتى تكون حياه بمحواها الحقيقى
مع ام ضد ان النتيجة السنة دى شكلها وحش؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أيام للتاريخ
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 6935
العمر : 26
محل الاقامة : .
الوظيفة : .
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:05 am

Dr,Gwyly كتب:
اقتباس :

مع ام ضد..

الواحد ينسى كل حاجة بتزعله..عشان يعرف يعيش..


مع جدااااااااااااااااااااااا ..

مع ام ضد ان الحياة بلا مشكلات مش حياة ؟

مع طبعا...

مع ام ضد..
الناس بقت غاوية نكد بطريقة تخلى الواحد...ينكد.. stress

_________________



يــــــــــــــــــــــــــــــارب




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Remaas
:: عضو مثقف ::
:: عضو مثقف ::
avatar

عدد الرسائل : 3452
العمر : 27
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:05 am

.LiTtLe NaUgHtY gIrL. كتب:

مع

مع ولا ضد ان الكليه بتاعتنا دي قمه في الاهمال والاستهتار ؟



مع جدا وبصراحة عمري ما شفت كلية طب بالإهمال ده


اذا كانت كلية الطب كده فالباقي إيه ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أيام للتاريخ
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 6935
العمر : 26
محل الاقامة : .
الوظيفة : .
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:05 am

Dr,Gwyly كتب:

اقتباس :

مع ام ضد..

الواحد ينسى كل حاجة بتزعله..عشان يعرف يعيش..


مع جدااااااااااااااااااااااا ..

مع ام ضد ان الحياة بلا مشكلات مش حياة ؟


مع طبعا...



مع ام ضد..

الناس بقت غاوية نكد بطريقة تخلى الواحد...يتنكد.. stress

_________________



يــــــــــــــــــــــــــــــارب




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BRAVE SURGEON
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 3845
العمر : 29
محل الاقامة : HOme
الوظيفة : Ambitious Human
تاريخ التسجيل : 19/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:08 am

!Oops كتب:
مع ام ضد

الحياه على سطح زحل بعيدا عن كل المشاكل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001066480416
lonely star
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1478
العمر : 27
محل الاقامة : ....
الوظيفة : .....
تاريخ التسجيل : 04/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:09 am

اقتباس :
مع ام ضد..

الواحد ينسى كل حاجة بتزعله..عشان يعرف يعيش..

مع جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا............
دا احسن مبدا اتعلمته السنادي ....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Remaas
:: عضو مثقف ::
:: عضو مثقف ::
avatar

عدد الرسائل : 3452
العمر : 27
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:12 am


مع ام ضد..

الواحد ينسى كل حاجة بتزعله..عشان يعرف يعيش..


[/quote]

مع طبعا


بس مهما الواحد حاول ينسى بعد فتره بيفتكر بس بشعور تاني

و أحيانا بيضحك على الحاجات دي و يقول انها ما كنتش تستاهل زعله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.earo
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد الرسائل : 12
العمر : 27
الوظيفة : nocomment
تاريخ التسجيل : 25/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:15 am

!Oops كتب:
!Oops كتب:
مع ام ضد

الحياه على سطح زحل بعيدا عن كل المشاكل
مفيش حياة من غير مشاكل حتى لوكنت فين مدام فى بشر يبقى فى مشاكل


عدل سابقا من قبل dr.earo في الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:15 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Nancy
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى
avatar

عدد الرسائل : 2079
العمر : 29
محل الاقامة : لوحدى
الوظيفة : الله اعلم
تاريخ التسجيل : 27/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:15 am

lمع ام ضد الحنين الى الماضى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr,Gwyly
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 6951
العمر : 27
الوظيفة : Dr,Gwyly
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:17 am

Restart nancy كتب:
lمع ام ضد الحنين الى الماضى
ضد ... اصله مالوش فايده

ارمى الماضى اللى يغيظ ...انساه فى المستقبل اوفيه كل التركييييييييييييييييييز " تيمون وبومباااا "

نفس السؤال ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lonely star
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1478
العمر : 27
محل الاقامة : ....
الوظيفة : .....
تاريخ التسجيل : 04/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:19 am

Restart nancy كتب:
lمع ام ضد الحنين الى الماضى
مع ...دي حاجه غصب عننا...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
EMM
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1042
العمر : 27
محل الاقامة : ف بلدي مصر
الوظيفة : .!.
تاريخ التسجيل : 29/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:21 am

مع الحنين للماضي
اصل ساعات بيبقى الماضي احسن كتيييييييير من الحاضر
وساعات بنتمنى الماضي يرجع
عشان نصلح فيه حاجات بوظناها

ساعات كتييييير جدااااا بحنله

نفسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Remaas
:: عضو مثقف ::
:: عضو مثقف ::
avatar

عدد الرسائل : 3452
العمر : 27
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:22 am

[quote="JASMIN..waiting"][quote="د_مصطفي"]


مع ام ضد

انك تحكم علي شخصية حد من خلال كلامه في المنتدي

؟؟؟؟؟


مش مع و مش ضد




في الأول و في الآخر اللي على المنتدى هو الشخص الحقيقي اللي بتشوفه



بس يختلف في كلامه عن شكله ده علشان احنا بنحكم على الناس من العلاقات السريعة والمعاملات العادية



لكن قليل قوي لما بنتعامل بمعنى الصداقة الحقيقية



و انا متأكدة لو اننا اتعاملنا بمعنى الصداقة الحقيقي هنلاقى نفس اللي قدامك بنفس كلامه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
CINDERELLA
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى
avatar

عدد الرسائل : 3064
العمر : 27
محل الاقامة : .............
الوظيفة : ..................
تاريخ التسجيل : 13/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:23 am

مع
لو هيديك امل تكمل في حاجة لكن لو حاجة قديمة هترجعك ورا ومش هتتعلم منها
يبقي ضد
مع او ضد
العزلة لما تبقي متضايق؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Remaas
:: عضو مثقف ::
:: عضو مثقف ::
avatar

عدد الرسائل : 3452
العمر : 27
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:25 am

مع الحنين إلى الماضي




لأنه ترتب عليه الحاضر و عمره ما بيتنسي



مع أم ضد



ان يكون عندك ثانوية عامة في البيت ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.earo
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد الرسائل : 12
العمر : 27
الوظيفة : nocomment
تاريخ التسجيل : 25/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 2:25 am

CINDERELLA كتب:
مع
لو هيديك امل تكمل في حاجة لكن لو حاجة قديمة هترجعك ورا ومش هتتعلم منها
يبقي ضد
مع او ضد
العزلة لما تبقي متضايق؟
مع جدا جدا لان الواحد وهو متضايق ممكن يعمل تصرفات يندم عليها لما يروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مع ام ضد؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Kollia Online Forums :: . :: حالة حوار-
انتقل الى: