البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول





شاطر | 
 

 مع ام ضد؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
w3d el3yoon
عضو فضي
عضو فضي
avatar

عدد الرسائل : 501
العمر : 26
محل الاقامة : on the moon
الوظيفة : ربنا يسهلها ونعدى الاول
تاريخ التسجيل : 12/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 6:33 pm

مع

مع ام ضد ان الاجازة ممله جدااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahm@d
ادارة المنتدي
مقرر دورة الاسعافات
ادارة المنتدي  مقرر دورة الاسعافات
avatar

عدد الرسائل : 7857
العمر : 27
محل الاقامة : Not Here
الوظيفة : Not Yet
تاريخ التسجيل : 26/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 6:39 pm

والله مش عارف هي لسه مش واضح لها معالم لحد دلوقتي Smile

بس إن شاء الله مفيش ملل ، بس هي تقضي الخطه

مع أم ضد إنك تطبق يومين ورا بعض وتروح الامتحان مش نايم ؟؟؟

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.medicalto.com
Remaas
:: عضو مثقف ::
:: عضو مثقف ::
avatar

عدد الرسائل : 3452
العمر : 26
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 6:52 pm

ضد طبعا ... التطبيق قبل الامتحان


و مع جدا ان الاجازة مملة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
-
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1319
العمر : 32
الوظيفة : .
تاريخ التسجيل : 18/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 7:17 pm


اقتباس :
نفسه

اجاوب انا بقي
انا مع
لاني بتاثر بالموضوع ده جدا
يمكن عشان مبحبش اعمل اي حاجه عافيه
زي المذاكره مثلا
مبحبش حد يضغط عليه عشان اذاكر
لو عايز اذاكر...اذاكر
مليش نفس....مش مذاكر...واللي يحصل يحصل
وهو ده اللي مبهدلني في الكليه
في الثانوي كان الواحد بيذاكر بمزاج
ومكنش فيه حد بيخوفني منها...عشان كده تفوقت
انما ف كليتنا
لا حول ولا قوة الا بالله
(معلش دخلت ف مواضيع تانيه Cool )
عالعموم اصلا انا صاحب السؤال وانا حر
Question

اقتباس :
مع أم ضد
أنك تعتمد على نفسك في كل حاجة

مع....بس بحب المشاركه
بس مع الناس اللي برتاحلهم بس


اقتباس :
مع ام ضد ان الاجازة ممله جدااااااااااااا

لا خالص
انا بحاول استمتع بيها علي اد ماقدر قبل النتيجه

اقتباس :
مع أم ضد إنك تطبق يومين ورا بعض وتروح الامتحان مش نايم ؟؟؟

عادي....
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مع ام ضد

ان الناس كلها (او معظمهم)
بقي عندهم
Persecutory delusions
اللي ف كتاب السيكو
معناها انهم بقوا يحسوا بالقهر من بعضهم
يعني كل واحد يحس ان الناس كلها ضده
وعايزين يضروووووووه
؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mirage
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 5939
العمر : 26
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 8:02 pm

ايه يا جماعة الاسئلة الصعبة دي
لا مقابلتش حد بصراحة
بالمنظر ده

انتم بتجيبوا الاسئلة و الاوصاف دي منين
اصل انا حاسس اني عايش في عالم تاني من
الكلام اللي بيتكتب

المختصر المفيد : الاجابة ضد

نفس السؤاااااااال ..؟؟


_________________



No Sacrifice .. No Victory
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
-
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1319
العمر : 32
الوظيفة : .
تاريخ التسجيل : 18/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 8:32 pm


اقتباس :
ايه يا جماعة الاسئلة الصعبة دي
لا مقابلتش حد بصراحة
بالمنظر ده
انتم بتجيبوا الاسئلة و الاوصاف دي منين
اصل انا حاسس اني عايش في عالم تاني من
الكلام اللي بيتكتب



معلش بقي يا خلود
اسئلتي كلها صعبه
كلها قريبه من علم النفس
والمفترض يعني انه صعب

عالعموم
انا رايي ان فيه ناس كده والله
انته مشفتش شخصية
حسن صلاح الدين زيدان؟؟؟؟؟
فيه ناس كده بقي
بس مش كتير

هقول سؤال سهل شويه

مع ام ضد

انك تحكم علي شخصية حد من خلال كلامه في المنتدي

؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr,Gwyly
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 6951
العمر : 26
الوظيفة : Dr,Gwyly
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 9:08 pm

اقتباس :

انك تحكم علي شخصية حد من خلال كلامه في المنتدي

؟؟؟؟؟


ضد

لان المظاهر على المنتدى غالبا كدابه

الا لو الشخص ده تعرفه على الحقيقة وبعدها اتعاملت معاه ع المنتدى ، ممكن ساعتها يكون الحكم نوعا ما صحيح

نفسه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
JASMIN
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1000
العمر : 26
محل الاقامة : ....
الوظيفة : ....
تاريخ التسجيل : 04/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 11:29 pm

د_مصطفي كتب:


مع ام ضد

انك تحكم علي شخصية حد من خلال كلامه في المنتدي

؟؟؟؟؟

ضد طبعا معظم الناس عالمنتدى بيبقوا مش هم خاااااااالص...Evil or Very Mad

مع ام ضد بقا الناس دول؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
-
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1319
العمر : 32
الوظيفة : .
تاريخ التسجيل : 18/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 11:39 pm


انا برده ضد
بس بقدر اخد فكره عنه

اقتباس :
لان المظاهر على المنتدى غالبا كدابه

اقتباس :
معظم الناس عالمنتدى بيبقوا مش هم خاااااااالص...Evil or Very Mad


فعلا...

فيه ناس عالمنتدي
حاجه تانيه خالص
غير الحقيقه
ولاقيت كتير منهم

اقتباس :
مع ام ضد بقا الناس دول؟؟؟؟؟؟؟؟

ضد طبعا...احسن حاجه الصراحه


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مع ام ضد

المثل اللي بيقول :

البعيد عن العين....بعيد عن القلب

؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mirage
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 5939
العمر : 26
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 11:42 pm

مع .. يمكن المثل ده صح بنسبة 90%

نفس السؤال ...؟؟


_________________



No Sacrifice .. No Victory
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
arab girl
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 980
العمر : 26
الوظيفة : طبيبة ان شاء الله
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 11:45 pm

مع

بصراحة عن تجربة
ممكن لو كان الشخص غالي جدا هيفضل في القلب لمدة أطول بس برضه هيجي وقت و يبعد عن القلب


مع ام ضد
حركة طالبان في افغانستان؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mirage
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 5939
العمر : 26
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 11:47 pm

ضد ضد ضد ضد ضد

من هنا لغاية بكرة الصبح


_________________



No Sacrifice .. No Victory
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
peace
عضو فضي
عضو فضي
avatar

عدد الرسائل : 577
العمر : 26
محل الاقامة : peaceful world
الوظيفة : charity
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 11:50 pm



لا ده علي حسب درجة المعزة

بس عن نفسي ضد

بس احب بس اعلق علي النقطة اللي قبلها

الناس دول العيب مش فيهم

علي الاقل غالبا

نادر اوي لما الاقي حد بيمثل عن عمد

الغلط مش فيهم الغلط فيا انا طالما اديت نفسي فرصه احكم علي حد من موقف ولا اتنين

الكلام بقي مش عالمنتدي ولا غيره

لا في الحياة عموما

مينفعش احكم علي حد من بره ولما اكتشف انه شخصيته طلعت غير اقول ده بيمثل

لا طبعا

والله انا اعرف ناس كتير خدت عنهم افكار كتير ولما اتعاملت معاهم عن قرب لقيت حاجه تانيه

بس مجيش اقول بقي ده تمثيل في تمثيل ولا نفاق ولا ولا ولا

لا طبعا

بس طبيعي جدا ان اللي بيبان من بعيد مختلف تماما عن اللي بيبان من قريب ولو كل واحد فينا دور في نفسه هيلاقي ميت فكرة وفكرة متاخده عنه بالغلط

رغم حسن نية كل واحد فينا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
arab girl
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 980
العمر : 26
الوظيفة : طبيبة ان شاء الله
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الإثنين 22 يونيو 2009, 11:53 pm

Mirage كتب:
ضد ضد ضد ضد ضد

من هنا لغاية بكرة الصبح


طيب لو حضرتك عندك خلفية كويسة عنهم يا ريت تشرحلي عشان انا بجد محتارة فيهم و مش قادرة اقول هما صح و لا غلط؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mirage
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 5939
العمر : 26
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 12:04 am

انا بصراحة معنديش خلفية عنهم
غير انهم اللي كانوا ورا 11 سبتمبر
و بدل هم اللي وراها
يبقي اسمه ارهاب مش جهاد
لانه موجه ضد مدنيين
و من هنا انا قولت انا ضدهم

انا منكرش اني انا ساعة ما شوفت
الابراج و هي بتقع و الناس بتجري و هي مذعورة
حسيت بنوع من اشفاء الغليل
و انهم داقوا من اللي اتعمل فيناا
بس في الاخر الصح صح .. و الغلط غلط

انا مع الجهاااااااد بس يكون متوجه للجهة الصح
يعني الجهاد ضد القوات اللي موجود في افغانستااان
انا معاه

ده رايي المتواضع .. لاني بصراحة مش متابع سياسة اوي


_________________



No Sacrifice .. No Victory
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
arab girl
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 980
العمر : 26
الوظيفة : طبيبة ان شاء الله
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 12:22 am

Mirage كتب:
انا بصراحة معنديش خلفية عنهم
غير انهم اللي كانوا ورا 11 سبتمبر
و بدل هم اللي وراها
يبقي اسمه ارهاب مش جهاد
لانه موجه ضد مدنيين
و من هنا انا قولت انا ضدهم

انا منكرش اني انا ساعة ما شوفت
الابراج و هي بتقع و الناس بتجري و هي مذعورة
حسيت بنوع من اشفاء الغليل
و انهم داقوا من اللي اتعمل فيناا
بس في الاخر الصح صح .. و الغلط غلط

انا مع الجهاااااااد بس يكون متوجه للجهة الصح
يعني الجهاد ضد القوات اللي موجود في افغانستااان
انا معاه

ده رايي المتواضع .. لاني بصراحة مش متابع سياسة اوي


أنا مع حضرتك في نقطة ان احداث 11 سبتمبر دي ارهاب مش جهاد

و ان فعلا مش المفروض الجهاد يبقي ضد مدنيين
بس الله أعلم من اللي وراها
انا تابعت في الموضوع ده كتير و كل المصادر متضاربة و صعب تعرف الحقيقة فين
عموما متشكرة عالرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
arab girl
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 980
العمر : 26
الوظيفة : طبيبة ان شاء الله
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 12:22 am

مع أم ضد أحداث 11 من سبتمبر؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود الغول
::أديب المنتدى::
::أديب المنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 3178
العمر : 28
محل الاقامة : أرض الله الواسعة
الوظيفة : طالب بالفرقة السادسة
تاريخ التسجيل : 29/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 12:29 am

Mirage كتب:

انا بصراحة معنديش خلفية عنهم
غير انهم اللي كانوا ورا 11 سبتمبر
و بدل هم اللي وراها
يبقي اسمه ارهاب مش جهاد
لانه موجه ضد مدنيين
و من هنا انا قولت انا ضدهم

انا منكرش اني انا ساعة ما شوفت
الابراج و هي بتقع و الناس بتجري و هي مذعورة
حسيت بنوع من اشفاء الغليل
و انهم داقوا من اللي اتعمل فيناا
بس في الاخر الصح صح .. و الغلط غلط

انا مع الجهاااااااد بس يكون متوجه للجهة الصح
يعني الجهاد ضد القوات اللي موجود في افغانستااان
انا معاه

ده رايي المتواضع .. لاني بصراحة مش متابع سياسة اوي



طالبان حاجة....والقاعدة)حاجة تانية...مش عارف ليه الناس بتخلط بين الأتنين!
طالبان اللي كانت بتحكم أفغانستان قبل الغزو...أعلنت عدم مسؤليتها وعدم علمها بأي شيء عن احداث 11 سبتمبر..
ولما أمريكا طالبتها بتسليم قيادات القاعدة...طالبت أمريكا بأدلة تورط حتي تسلم لها مواطنيها...
وطبعا حصل الغزو من غير تقديم أدلة ....

بعد الغزو بفترة حصل إعتراف قيادات ما تسمي القاعدة بأحداث سبتمبر..
طبعا الاعتراف ده لا يسوغ بأي حال من الأحوال غزو أفغانستان لسببين...
لسببين..
الأول إن مينفعش شعب كامل يتحمل ذنب شخص..
والتاني بسيط جدا...عدم وجود ادلة علي كده..فإذا أضفنا إن قيادات ما تسمي القاعدة كانت تتعامل مع ال CIA أيام السوفييت...وإذا أضفنا استحالة قيام أشباح تسكن الكهوف بعمل منظم كهذا..وإذا أضفنا عدم منطقية رد الفعل الداخلي الأمريكي إبان الأحداث واللي كان بيتعامل مع الحدث علي إنه إنقلاب داخلي مش هجوم خارجي..وإذا أضفنا أصابع الإتهام الموجهة لليمين المتطرف داخل أمريكا ...و للموساد من ناحية أخري...
دي مش نظرية المؤامرة...دي حقائق ووقائع وأدلة..
في كتاب جميل اسمه ( 11 سبتمبر الخدعة الكبري ) ل تيري ميسان علي ما أذكر...
يا ريت حضرتك ترجعله..والكتاب انتشر بصورة كبيرة ومبيعات هائلة ولاقي قبولا خصوصا في أمريكا وروسيا..وهو مترجم وموجود في المكتبات المصرية أيضا
فإذا أخذنا الكلام ده كله في الاعتبار...

يبقي يجب علينا قبل ما نقول إن ده إرهاب وتشوية للإسلام وكذا وكذا..وهو كلام لا يختلف عليه أحد

يجب نقول...أثبتوا أولا أن المسلمين فعلوا ذلك....أين الدليل؟؟

_________________


حتَّامَ نستعطي الغريبَ دروسه *** وتراثنا أسمى الذي في درسهِ

نخشـى مناهلنَا ونرفضُ رفدها *** متهـافتيـنَ علـى ثمالـةِ كأسـهِ

إنِّـا طـردنـا الأجنبـي ولـم نـــزل *** بعقـولنـا وقـلـوبنـا فـي حبســهِ

والشعـــــبُ لا يتركزُ استقــلالـه *** حتي يحـــررَ نفسَـه من نفسـهِ !


عدل سابقا من قبل نَفَسٌ يتردد في الثلاثاء 23 يونيو 2009, 12:33 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://medicalclub.bb-fr.com/montada-f38/topic-t13397.htm
Mirage
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 5939
العمر : 26
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 12:37 am

نَفَسٌ يتردد كتب:


طالبان حاجة....والقاعدة)حاجة تانية...مش عارف ليه الناس بتخلط بين الأتنين!
طالبان اللي كانت بتحكم أفغانستان قبل الغزو...أعلنت عدم مسؤليتها وعدم علمها بأي شيء عن احداث 11 سبتمبر..
ولما أمريكا طالبتها بتسليم قيادات القاعدة...طالبت أمريكا بأدلة تورط حتي تسلم لها مواطنيها...
وطبعا حصل الغزو من غير تقديم أدلة ....

بعد الغزو بفترة حصل إعتراف قيادات ما تسمي القاعدة بأحداث سبتمبر..
طبعا الاعتراف ده لا يسوغ بأي حال من الأحوال غزو أفغانستان لسببين...
لسببين..
الأول إن مينفعش شعب كامل يتحمل ذنب شخص..
والتاني بسيط جدا...عدم وجود ادلة علي كده..فإذا أضفنا إن قيادات ما تسمي القاعدة كانت تتعامل مع ال CIA أيام السوفييت...وإذا أضفنا استحالة قيام أشباح تسكن الكهوف بعمل منظم كهذا..وإذا أضفنا عدم منطقية رد الفعل الداخلي الأمريكي إبان الأحداث واللي كان بيتعامل مع الحدث علي إنه إنقلاب داخلي مش هجوم خارجي..وإذا أضفنا أصابع الإتهام الموجهة لليمين المتطرف داخل أمريكا ...و للموساد من ناحية أخري...
دي مش نظرية المؤامرة...دي حقائق ووقائع وأدلة..
في كتاب جميل اسمه ( 11 سبتمبر الخدعة الكبري ) ل تيري ميسان علي ما أذكر...
يا ريت حضرتك ترجعله..والكتاب انتشر بصورة كبيرة ومبيعات هائلة ولاقي قبولا خصوصا في أمريكا وروسيا..وهو مترجم وموجود في المكتبات المصرية أيضا
فإذا أخذنا الكلام ده كله في الاعتبار...

يبقي يجب علينا قبل ما نقول إن ده إرهاب وتشوية للإسلام وكذا وكذا..وهو كلام لا يختلف عليه أحد

يجب نقول...أثبتوا أولا أن المسلمين فعلوا ذلك....أين الدليل؟؟


_________________



No Sacrifice .. No Victory
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود الغول
::أديب المنتدى::
::أديب المنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 3178
العمر : 28
محل الاقامة : أرض الله الواسعة
الوظيفة : طالب بالفرقة السادسة
تاريخ التسجيل : 29/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 12:39 am

اقتباس :
مع أم ضد أحداث 11 من سبتمبر؟

ضد طبعا....وضد أيضا الدفاع عن المسلمين بأنهم لا يقرون هذا وهذا فعل المتطرفين وكذا...
لعدم ثبوت التهمة أصلا...وعدم وجود أدلة..

---

مع أم ضد...

العالم العربي والإسلامي يدفع للغرب فواتير أشياء ارتكبها الغرب نفسه....ويقبل تحمل هذه الفواتير بطريقة تثير الشفقة والتعجب وتجعل الإنسان أقرب إلي الجنون والموت كمدا...؟؟

_________________


حتَّامَ نستعطي الغريبَ دروسه *** وتراثنا أسمى الذي في درسهِ

نخشـى مناهلنَا ونرفضُ رفدها *** متهـافتيـنَ علـى ثمالـةِ كأسـهِ

إنِّـا طـردنـا الأجنبـي ولـم نـــزل *** بعقـولنـا وقـلـوبنـا فـي حبســهِ

والشعـــــبُ لا يتركزُ استقــلالـه *** حتي يحـــررَ نفسَـه من نفسـهِ !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://medicalclub.bb-fr.com/montada-f38/topic-t13397.htm
arab girl
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 980
العمر : 26
الوظيفة : طبيبة ان شاء الله
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 12:43 am

مع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمود الغول
::أديب المنتدى::
::أديب المنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 3178
العمر : 28
محل الاقامة : أرض الله الواسعة
الوظيفة : طالب بالفرقة السادسة
تاريخ التسجيل : 29/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:28 am

مع...

نفسه...

_________________


حتَّامَ نستعطي الغريبَ دروسه *** وتراثنا أسمى الذي في درسهِ

نخشـى مناهلنَا ونرفضُ رفدها *** متهـافتيـنَ علـى ثمالـةِ كأسـهِ

إنِّـا طـردنـا الأجنبـي ولـم نـــزل *** بعقـولنـا وقـلـوبنـا فـي حبســهِ

والشعـــــبُ لا يتركزُ استقــلالـه *** حتي يحـــررَ نفسَـه من نفسـهِ !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://medicalclub.bb-fr.com/montada-f38/topic-t13397.htm
Dr,Gwyly
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
avatar

عدد الرسائل : 6951
العمر : 26
الوظيفة : Dr,Gwyly
تاريخ التسجيل : 20/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:30 am

مع
مع ام ضد

ان اساس مشكلات العرب هى انانيتهم وانفصال كل دوله بذاتها وحبهم للغربيين اكبر من حبهم لاخوانهم فى البلاد العربية ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
CINDERELLA
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى
avatar

عدد الرسائل : 3064
العمر : 26
محل الاقامة : .............
الوظيفة : ..................
تاريخ التسجيل : 13/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:42 am

مع النص الاولاني لكن حبهم للغربيين لا حبهم لمصلحتهم قبل كل شيء بس بيحبوا الطرق السهلة
نفسه؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
.LiTtLe NaUgHtY gIrL.
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 815
العمر : 27
محل الاقامة :
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 21/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: مع ام ضد؟   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 1:48 am

مع

مع ولا ضد ان الكليه بتاعتنا دي قمه في الاهمال والاستهتار ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
مع ام ضد؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Kollia Online Forums :: . :: حالة حوار-
انتقل الى: