البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول





شاطر | 
 

 أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
...Stop Loss...
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 193
العمر : 27
الوظيفة : طالب
تاريخ التسجيل : 17/01/2009

مُساهمةموضوع: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الأحد 25 يناير 2009, 5:33 pm


(( أنا الحاج ابو خليل من كفر الجوافة ، أناشدكم عاوزها هيفاء بيضاء حسناء ((
))
عاجل جدا لأصحاب القلوب الرحيمة موزه قليلة تمنع بلاوى كثيرة ((

حد كده وهو قاعد بيلعب بالريموت في أى قناة فضائية سواء أغانى أو غيرها لمح حكاية زى دى ؟؟
.أكيد لازم تلمح لان المسخرة الموجودة فى شريط الاهدائات الموجود في أي قناة فضائية لازم يخليك تسيب اى حاجه وتقعد تتابع الحوارات والاشتغالات الموجودة فى الشريط اللى بيدور ..وبيدور معاه الحوار اللى فى الغالب بتبقى محتاج كوباية شاى وانت شغال متابعة لهذا الحوار الهادف والبناء ..

والواحد فعلا ملاحظ ان الشريط ده تحول لشىء من أوجه العبط والهبل
فعندك مثلا أم خيشة باعتة على الشريط بتبحث عن راجل مش بيدخن وكسيب ، وفلان الفلاني عاوز واحدة مش نكدية
أنا شخصيا بيتهيألى يا اخوانا ولا واحد ولا واحدة من اللى بيبعتوا دول عاوزين يتجوزوا بجد .. واللى بيحصل تهيسس وتنفيس عن حاجات فى نفسيتهم .. وبرده ماظنش ان واحدة عاوزه تتجوز حتبعت لشريط فى قناة اغاني علشان تتجوز ..

طب سبكم من صورة الجواز دى ، ممكن ماتكونش مقنعة
ده فيه كمان اللى انقح من كده تلاقى فيه دعاره تلاقى فيه خيانات زوجيه تلاقى فيه تظبيطات عاطفيه ..وشوف المسخرة واحدة باعته أنا متجوزة جديد ومفيش خلاص توافق عاطفى بينى وبين جوزى .. طب ايه المفروض من الناس اللى بتتفرج مثلا .. ندورلها على عريس ولا نطلعها واحد منا شغال مأذون ويروح يطلقها ..

وحتلاقى برده فى الشريط اللى تايه واللى محشش واللى كاره نفسه ، وبعدين أهم حاجه باه انك تلاقى واحدة ترمى جملتين وتمشى تلاقى وراها مليون رسالة ، واحدة تقولك أنا فلانه الفلانية وتقعد توصف فى نفسها وصف يخليك تقوم من على الكرسى لو كنت قاعد ، أو تقعد لو كنت واقف
المهم وفى الاخر تطلب زوج متدين ..يا سلااااااااااام على الورع ! وبعديها بثواني يخش واحد تاني ويبدأ هو كمان يشتغلنا.. وأنا راجل أعمال وعندى شاليه فى مارينا وكلام فى البطيخ من ده ، ويقولها انا جاهز .. والبنت متردش .. وياخد الشريط لفته ... وننسى البنت وعمنا بتاع مارينا ده ..فجأة نلاقيه ظهر تاني (انتى فين يا رشااااااااااااااااااااااااااااا )..

.
يعنى بجد تحس ان الناس دى عالم فاضية ولا ناس عقلها ضارب متعرفش .. وبعدين يظهر لرشاااا عرسان جداد ، وتلاقى الحاج ابو خليل بتاع كفر الجوافة رجع تاني هو كمان ويبدأ يرسل قنابل الاس ام اس .. ويقعد يحمد ربنا انه خلاص هداه لبنت الحلال وان هى رشاااا دى اللى كان بيدور عليها ...

بجد يا جدعان أفلام وحوارات وناس بتشتغل ناس.. وناس بتصيع على ناس .. وعلى رأى صلاح عبد الله فى مسلسل ريا وسكينة (( كله هه xهه ))..

فأنا تحليلى الشخصي (( وأسمحولي أنى أعمل فيها محلل نفسي)) أن العالم دى عندها كبت نفسي ..يعنى واحد مراته ضرباه شبشبين ولا واحد مراته كل يوم بتنيمه مع عم فكري البواب ..يجيى بقى على الشريط ويقرفنا احنا ويطلع عقده علينا ويقعد يلعب على بنات الناس ( لا مؤاخدة... بنات ناس ايه بس) ..مهو دول كمان داخلين يلعبوا ويهيسوا ، واتلم المهيس على المهيس ، والمعقد على المعقد ،
واسمحولى أكرر جملة صلاح عبد الله الشهيرة (( كله هه Xهه))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mirage
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 5939
العمر : 26
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 30/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الأحد 25 يناير 2009, 6:03 pm



عندك حق في كل كلمة قولتها

هو فعلا كبت نفسي و بيخرجوووووووووه

رينا يهدي الجميع


_________________



No Sacrifice .. No Victory
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HEBA SALAMA
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 9331
العمر : 29
محل الاقامة : فى بيتى
الوظيفة : باذن الله دكتورة
تاريخ التسجيل : 04/12/2006

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الأحد 25 يناير 2009, 7:08 pm

مش فاهمه برده الهدف من الموضوع

طيب دول ناس فاضيين مخهم مش مظبوط

احنا بقى هنشغل بالنا بيهم ليه اساسا

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وفى النهايه برده ربنا يهدى الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
K A R I M
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 1250
العمر : 28
محل الاقامة : ....................
الوظيفة : zoeoe
تاريخ التسجيل : 18/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الأحد 25 يناير 2009, 7:53 pm

انا طول عمري بشجع المثل القائل ,,,,,,الفاض ولامؤاخذة ,يعمل قاضي
والفضى بيعمل اكتر من كده بكتيييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sun Light
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى
avatar

عدد الرسائل : 2642
العمر : 26
محل الاقامة : Away
الوظيفة : وَعَجِلْتُ إِلَيْكَ رَبِّ لِتَرْضَى
تاريخ التسجيل : 23/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الأحد 25 يناير 2009, 9:13 pm

ربنا يهدي الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mahmoud Ramzy
عضو فضي
عضو فضي
avatar

عدد الرسائل : 617
العمر : 29
محل الاقامة : الباجور,منوفية,جمهورية مصر العربية
الوظيفة : Head of O2 Medicine ,O2 Press Center&O2 Edu center team
تاريخ التسجيل : 04/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الأحد 25 يناير 2009, 9:18 pm


بتفق معاك ناس فاضية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NeHaL
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى
avatar

عدد الرسائل : 3155
العمر : 27
محل الاقامة : -
الوظيفة : -
تاريخ التسجيل : 12/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الأحد 25 يناير 2009, 10:58 pm

دول ناس فاضية

ربنا يهديهم........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahm@d
ادارة المنتدي
مقرر دورة الاسعافات
ادارة المنتدي  مقرر دورة الاسعافات
avatar

عدد الرسائل : 7857
العمر : 27
محل الاقامة : Not Here
الوظيفة : Not Yet
تاريخ التسجيل : 26/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 12:32 am

ده علي أساس أن الكلام ده هو اللي مسخرة ؟؟ واللي بيتعرض علي القناة نفسها هو اللي فضيله يعني ؟؟

ياباشا الإناء بما فيه ينضح ، قناة أغاني وكليبات و وووو عاوز تلاقي عليها إعلانات لإيه ؟؟

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.medicalto.com
...Stop Loss...
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 193
العمر : 27
الوظيفة : طالب
تاريخ التسجيل : 17/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:00 am


هههههههههههههههههههه

اهدأ بس يا مديكالاوى

مش شرط تكون قناة أغانى...فيه قنوات كتير عادية وبيبقى فيها الشريط ده

منورين كلكم يا شباب

وبالنسبة للهدف يا نور الهدى
انى أشوف أرائكم فى الحكاية دى
هو ده مش كفاية؟؟!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahm@d
ادارة المنتدي
مقرر دورة الاسعافات
ادارة المنتدي  مقرر دورة الاسعافات
avatar

عدد الرسائل : 7857
العمر : 27
محل الاقامة : Not Here
الوظيفة : Not Yet
تاريخ التسجيل : 26/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:03 am

اقتباس :
اهدأ بس يا مديكالاوى

ههههههههههه أنا هادي والله ، بس يعني عندك قناة زي الحافظ والحكمة والناس وكده

بيجيبوا إعلانات عن ملايات ومفارش للسرير هههههههه وأطباق صيني وحاجات غريبة كده

هي بتبقي إعلانات مملة بس أحسن من اللي الكلام التاني ده ولا إيه ؟؟

وبعدين يعني خلينا نتفق علي حاجة أن مفيش قناة محترمة هتحط لك إعلانات زي دي

يبقي نتفرج عليها ليه ؟؟

يعني من الاخر اللي مش عاجبه الاعلان أكيد مش هيعجبه المحتوي اللي بتعرضه القناة

واللي عاجبه يبقي مش هتفرق معاه ، ولا إيه يامان ؟؟ Very Happy

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.medicalto.com
Emy...Cheesecake
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 2498
العمر : 27
محل الاقامة : منتدى القوارير
الوظيفة : ..
تاريخ التسجيل : 14/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:19 am

اللى بيعظنى اكتر
ودى كذا مرة حصلت قدامى
ام واحد (عريس يعنى)بتدوله على عروسة متدينة ومؤهل كذا واهم حاجة تكون
جميلة بكل ماتحمله الكلمة
توريلة واحدة يقولك طب ما فيش عين خضرا(مالها العيوم السودا...دا حتى الميلانين حميها م الشمس)
مش عارف عاوزها شعرها طول كام متر ...لدرجة ان فى والله بعض الامهات بتقيس شعر العروسة قبل الخطوبة...طب اافرض اتجوزتها وهى حلوة كدا وجالها
allopecia
هيطلقها يعنى؟

مع العلم ان هؤلاء الرجال ممن يقال عليهم متدين اوى اوى واهلهم منتقبات
...............طبعا انا مش بعمم وممكن تكون نسبة قليلة بس بجد حاجة تفرس
مدى التناقض الغريب ...الرسول قال انه يختار ذات الدين
وهو رايح يتشرط حلوة ولا مش حلوة

طب ما هو اكيد كل امراءة حلوة وكل فولة مسوسة حتى ولها كيال اعمى!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ĐʝϟϞA
:: مقرر الأسرة ::
:: مقرر الأسرة ::


عدد الرسائل : 8799
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:21 am

والله انت جبت من الاخر يا ميديكا Very Happy

_________________
Image hosted by servimg.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
make a wish
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 4803
العمر : 30
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 02/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:26 am

لا ..مش ناس فاضيه..عقول فاضيه..

اقتباس :

توريلة واحدة يقولك طب ما فيش عين خضرا(مالها العيوم السودا...دا حتى الميلانين حميها م الشمس)
مش عارف عاوزها شعرها طول كام متر ...لدرجة ان فى والله بعض الامهات بتقيس شعر العروسة قبل الخطوبة...طب اافرض اتجوزتها وهى حلوة كدا وجالها
allopecia
هيطلقها يعنى؟




_________________

"وأيوب إذ نادى ربه أنى مسنى الضر وأنت أرحم الراحمين ..
فاستجبنا له فكشفنا ما به من ضر ‏وءاتيناه أهله ومثلهم معهم رحمة من عندنا وذكرى للعابدين" ..


"وآخر دعواهم أن الحمد لله رب العالمين.."
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
THE END
عضو ماسي
عضو ماسي
avatar

عدد الرسائل : 1953
العمر : 31
محل الاقامة : وده برضه سؤال!!!!
الوظيفة : .........????
تاريخ التسجيل : 15/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:28 am

نور الهدى كتب:
مش فاهمه برده الهدف من الموضوع

طيب دول ناس فاضيين مخهم مش مظبوط

احنا بقى هنشغل بالنا بيهم ليه اساسا

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وفى النهايه برده ربنا يهدى الجميع

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
CRASH
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 943
العمر : 31
محل الاقامة : home
الوظيفة : doctor
تاريخ التسجيل : 18/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:35 am

كللو كووم و حوار قنوات المسابقه دا كووم تانى زى ميلودى تريكس والحركات دى

تلاقى واحده.. (واحده واحده )يعنى.... تقولتش قاعده ف بيتهم... والشباب هاتك يا مكالمات
وازيك ووحشتينى وموبايلك .. وامى بتسلم عليكى.. و هى تضحك ...تقولش اختو !!
اختو مين... (دا اختو اشرف من الشرف !!)
وكللو كوووووم والحوار العكسى كوووووووم رابع يعنى
الاموره بعد ساعه تبدل مع زميلها اللى يتسقبل مكالمات البنات واللى تقوللو انت زى الامر
وانت بجد بجد امووووووور وربنا يخليك وهات موبيلك وانا بجد محتاجالك !!!
هههههههههه.....اكيد طبعا هى مش عاوز المسابقه اصلا هى داخله تحشش
وانا يعينى عليا...محبوس ف الاوضه وحوايا الكتب والعضم والتعاوير واللحم المدمم
بجد حاجه تصعب ع الكااااااااااااااااااااااااافر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محبة الزهراء
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 4903
العمر : 29
محل الاقامة : منتدى القوارير
الوظيفة : وقال ربكم ادعوني أستجب لكم
تاريخ التسجيل : 08/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:38 am

انا بصراحة مش فاهمة انتوا عارفين الحاجات دي كلها ازاي؟؟؟؟؟؟
يعني الناس فعلا لسة بتتفرج على القنوات دي؟؟

_________________
اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا أمتك وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت, أعوذ بك من شر ما صنعت ,أبوء لك بنعمتك علىّ وأبوء بذنبي, فاغفر لي فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت....

رب يسر ولا تعسر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.forsanelhaq.com/
CRASH
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 943
العمر : 31
محل الاقامة : home
الوظيفة : doctor
تاريخ التسجيل : 18/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:41 am

Very Happy

انا عن نفسى لازم اكون عارف حاجه من كل حاجه ف الدنيا دى
اكتسب خبره ف الحياه عشان لما موضوع زى ده يثار اكون ليا رأى خاص بيا
من فكرى انا ... انا اعرف... افكر...اميز...احكم
اشوف الصح اعملو والغلط اسيبنى منو
ف البيت علمونى كدا !!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أيام للتاريخ
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 6935
العمر : 26
محل الاقامة : .
الوظيفة : .
تاريخ التسجيل : 25/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 1:43 am

نور الهدى كتب:
مش فاهمه برده الهدف من الموضوع

طيب دول ناس فاضيين مخهم مش مظبوط

احنا بقى هنشغل بالنا بيهم ليه اساسا

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وفى النهايه برده ربنا يهدى الجميع


متفق مع حضرتك فى كلامك..
واكيد راى ميديكا...من الاخر..


_________________



يــــــــــــــــــــــــــــــارب




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahm@d
ادارة المنتدي
مقرر دورة الاسعافات
ادارة المنتدي  مقرر دورة الاسعافات
avatar

عدد الرسائل : 7857
العمر : 27
محل الاقامة : Not Here
الوظيفة : Not Yet
تاريخ التسجيل : 26/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 2:13 am

Somebody`s Me كتب:
Very Happy

انا عن نفسى لازم اكون عارف حاجه من كل حاجه ف الدنيا دى
اكتسب خبره ف الحياه عشان لما موضوع زى ده يثار اكون ليا رأى خاص بيا
من فكرى انا ... انا اعرف... افكر...اميز...احكم
اشوف الصح اعملو والغلط اسيبنى منو
ف البيت علمونى كدا !!!

والله ياعم شعلان ، العقل والمنطق بيقول غير كده !!
يعني لازم تروح تجرب البانجو عشان تعرف أنه مضر !! ولازم تروح تشرب خمرة عشان تقتنع أنها حرام !!

معروف أن فيه حاجات غلط وحرام مينفعش تقرب منها خالص
ولازم تستفيد من تجارب الاخرين !! ولا لازم تروح تجرب بنفسك يعني ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.medicalto.com
CRASH
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 943
العمر : 31
محل الاقامة : home
الوظيفة : doctor
تاريخ التسجيل : 18/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 3:12 am

يا بو عياد مش ده كان قصدى

انا معاك ف كل الكلام... انا بتكلم على اكتساب الخبره بطرق شرعيه
زى الكتب والمقالات والداتا المدونه... الكتب بتقول ان البانجو وحش
مش لازم اجربو عشان اكون خبير

المشكله يابو عياد انك عارف ان قصدى مش كدا... بس كنت عاوز ترد
مع ان كل اللى قرو كلامى عارفين ان قصدى مش كدا...
ههههههه انا بالزات كتاباتى بيكون ليها ابعاد تانيه... تتفهم بالمعنى القريب بمعنى غير
المعنى اللى اقصدو..... بس انت عاوز تنكشنى وخلاص
يعنى البيت قاللى جرب كوبايه فودكا عشان تكتسب خبره !!! يا خبره ! Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
CRASH
عضو ذهبي
عضو ذهبي
avatar

عدد الرسائل : 943
العمر : 31
محل الاقامة : home
الوظيفة : doctor
تاريخ التسجيل : 18/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 3:22 am

خللونى اكملكم الحوار...........


المهم الست المقدمه ( كنت مسميها كدا زماااااان ايام الطفوله !)
تطلع وتحط السؤال المحور المدور وتستنى ان حد يتصل....... والله بالنص ساعه
تقعد تعيد ف السؤال.... ومحدش معبرها.... المهم تقوم مروشه بحركتين كدا مع الاغنيه
تلاقى الاتصالات نزلت زى المطر........ والووووووووو يا عسل !!

مين معايا : وانت عامل ايه .......
ولو واحده بتكلم المزيييييييييييييييييييييييييييييع الزيز ابو جل ف شعرو وطالعلو كاللو
ف ايدو مكان الباى والتراى... وانت عامل ايه ووالله بحبك موووووووت
ادينى موبيلك وع الخاص... ولما الواد يدووس تقوللو انت امور اوى وتقعد توصف لنا
جمال وحلاوه ودلال الامور ابن الامور.... تخيلو واحد بيتفرج على واحده عماله تعاكس ف واحد
والمسابقه................ ( تولع.. هو ده وقتو !!!!!)
المهم الكتكوت او الكتكوه تلسعلها كام الفايه وهى مروحه... والناس السازجه عماله تتصل
دا غير الشات بار اللى تحت........ اللى يقوللك طيار.... واللى يقولك بحار
واللى تقوللك سمكه !!! والادهى من كل زلك : (( قناه ... سوف تحذف اى ردود غير لأ ئقه)) ....... بجد احنا ميه ميه ف المنوفيه...... واحلى سلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور شاطر
|مشرف|
|مشرف|
avatar

عدد الرسائل : 6294
العمر : 29
محل الاقامة : أرض الله
الوظيفة : من رزق الله
تاريخ التسجيل : 23/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 4:39 am

هو الموضوع ده للنقاش ولا هنحكى فيه حكايات؟؟
.....................................................................
المهم

زى ما قال......ميدكالاوى.........د.نور الهدى.......د.حى على الجهاد
.................................................................................

فعلا صاحب الموضوع ممكن عاوز يوضح للناس اللى بتتفرج على الكلام ده انه اشتغالات وكده ومحدش يصدق الكلام ده.....وده كويس

لكن

اننا نتعمق فى كلام القنوات دى وايه اللى بييجى عليها ونقعد نحكى ونعلق على افعال شويه الحساله((معلشى فى الكلمة))اللى بيجوا فيها.....أظن ده مش صح
....................................................................................
لذلك

أعتقد ان ممكن نخرج من الموضوع ده.........اننا نبعد عن القنوات دى خالص......وحتى لو قدر الله وقعدنا مع اى حد وكان مشغل الحكايه دى وقرأنا الكلام ده فى الشريط نبقى عارفين انه اشتغالات وكلام فاضى......وشغل عرض ازياء........وقنوات كلها ربنا يولع فيها...ويهدى اللى موجودين فيها

الموضوع مش مجال للحكايات والروايات مره أخرى

سلام عليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.islamweb.net
...Stop Loss...
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 193
العمر : 27
الوظيفة : طالب
تاريخ التسجيل : 17/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الإثنين 26 يناير 2009, 11:25 am

نحن للإسلام لا للأرض ننسب كتب:
فعلا صاحب الموضوع ممكن عاوز يوضح للناس اللى بتتفرج على الكلام ده انه اشتغالات وكده ومحدش يصدق الكلام ده.....وده كويس


أه والله هو كده فعلا
مش عارف انتوا ظالمنى ليه كده؟
هو الموضوع رخم للدرجة دى يا جماعة؟؟
هههههههههههههههههههه

على العموم منورين كلكم يا شباب
وشكرا ليكم على الردود الرائعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
drmido99
MC Library Team
MC Library Team
avatar

عدد الرسائل : 1432
العمر : 28
محل الاقامة : داخل غرفه العمليات المركزية
الوظيفة : *** White.Knights Member***
تاريخ التسجيل : 25/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الثلاثاء 27 يناير 2009, 9:48 pm

الله يرحم ايام زمان لما كان يونس شلبي بيقول " عينيها خضرة وشعرها أصفر "

وبرده حبيتها ايو ه والله حبيتها ومش اقادر انسي ضحكيتها


والله الناس دي كلها عالم


قرعععععععععععععععععه اخر حاجه
ده اقل ما يوصفون به

*** ملحوظه*** حذف الوصف اللي مش كويس للاحترام وبسسسسس



بس كل واحد يقول بقه مع نفسه

عالم زباله
داتهم نيله ملوا البلد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001426330347&v=inf
...Stop Loss...
عضو مميز
عضو مميز
avatar

عدد الرسائل : 193
العمر : 27
الوظيفة : طالب
تاريخ التسجيل : 17/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان   الأربعاء 28 يناير 2009, 12:10 am


هههههههههههههههه

هدى أعصابك يا دكتور

ونتعب نفسنا ونشتم ناس زى دول ليه؟؟

منور يا باشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أناااااشدكم...عاوزها (هيفاء..بيضاء..حسناء)...ومتدينة كمااان
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Kollia Online Forums :: . :: حالة حوار-
انتقل الى: