البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول





شاطر | 
 

 كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
YouS
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 3273
العمر : 28
محل الاقامة : white kingdom
الوظيفة : Ya 3m Fokek MeNe
تاريخ التسجيل : 30/11/2006

مُساهمةموضوع: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 5:01 pm

كـِنْتَ أظْـــنْ وَخـَـَآنَتْــنِيِ ظُـُـ ن ـُـُـونِي !!


*
وكنت أظن

*
...وخانتني ظنوني

عندما نحسن الظن

بالآخرين ...

نعطي ونعطي ولا ننتظر

منهم مقابل ...

نرفع راية حسن النية ...

نتجاوز عن أخطاءهم ...

نســـــــامح ...

ونجدد بهم الأمـــــــال ...




نتعب معهم ...

ونتعب من أجلهم ...

ونتعب منهم ...

نظن انهم أقرب

الناس لنا ...

ونعقد معهم

صفقات الحب

والأخــــاء ...

نتراقص طرباً

بقربهم ...

ونبكي حزناً

لبعدهم ...

نظنهم بمثابة

المنبه الإنساني

لهفواتنا ...

وأخطاءنا ...

مثالاً للصدق

وأسمى علامـــات

الأخــــــاء ...

نظن أنهم مصدر

السعادة ونبع

الحنان الذي

يطفئ أحزاننا ...

ونظنهم عطاء

سخي في وحشة

زمن بخيل ...





نظنهم أول من يهرع

إلينا لو تخلت

عنا الدنيا بأسرها ...

يكبر الظن بهم ويكبر ....؟!


وحين تلعب الأيام

لعبتها ...

يصعقنا ضعفهم ...

وتخليهم ...

انسحابهم ...

وبرودهــــم...!!

وتخيب بهم

ظنوننـــــــا ...!!

نكتشف وقتها ...

أنهم من مرتادي

الأقنعة الزائفة ...


ونكتشف (متأخرا) ...

مدى طيبتنا ...

وحسن ظننا...!!




::::همســـــات::::



كثير من الصور تبدأ جميلة في أعيننا ...

ولكنها سرعان ما تتبخر عندما تظهر حقيقة أصحابها ...

..::. .::..

وأهم شي كل منا يعرف الاخر وما يعنيه ويقصده ولا يستمع للاخرين ووشايتهم

وكل من لديه وجهة نظر تجاه غيره يوجهها له ولا يأخذ فكره سيئه من لاشئ
تحياتي لكم

_________________




اذا استطعت تكوين الحلم فى ذهنك وزرعه فى قلبك
ولم تدع فرصة لشكوكك لكى تخمده..فمن الممكن ان يصبح حلمك حقيقة تغير حياتك


واهتم بان تحصل على ماتحبه والا ستكون مجبرا على ان تقبل ماتحصل عليه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 5:24 pm

نظنهم أول من يهرع

إلينا لو تخلت

عنا الدنيا بأسرها ...

يكبر الظن بهم ويكبر ....؟!


موضوع أكثر من رائع

كل عام وحضرتك بخير وصحة وسعادة

تقبل مرور وتحياتى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mirnorra
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::


عدد الرسائل : 5589
العمر : 28
الوظيفة : .
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 5:31 pm

MaDoOoOo كتب:




كثير من الصور تبدأ جميلة في أعيننا ...

ولكنها سرعان ما تتبخر عندما تظهر حقيقة أصحابها ...



em0
جزاك الله خيرااا على الموضوع ...................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 5:33 pm

موضوع رائع جدا جدا

ونكتشف (متأخرا) ...

مدى طيبتنا ...

وحسن ظننا...!!

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouS
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 3273
العمر : 28
محل الاقامة : white kingdom
الوظيفة : Ya 3m Fokek MeNe
تاريخ التسجيل : 30/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 5:34 pm

شكرا لمروركم وكل سنه وانت بخير يا بشمهندس

وانا اسف لو كان الموضوع كئيب حبتين تلاته ..بس هى دى الحقيقه المره

_________________




اذا استطعت تكوين الحلم فى ذهنك وزرعه فى قلبك
ولم تدع فرصة لشكوكك لكى تخمده..فمن الممكن ان يصبح حلمك حقيقة تغير حياتك


واهتم بان تحصل على ماتحبه والا ستكون مجبرا على ان تقبل ماتحصل عليه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
CINDERELLA
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى


عدد الرسائل : 3064
العمر : 26
محل الاقامة : .............
الوظيفة : ..................
تاريخ التسجيل : 13/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 5:40 pm

[quote="MaDoOoOo"]

اقتباس :
عندما نحسن الظن

بالآخرين ...

نعطي ونعطي ولا ننتظر

منهم مقابل ...

نرفع راية حسن النية ...

نتجاوز عن أخطاءهم ...

نســـــــامح ...

ونجدد بهم الأمـــــــال ...




نتعب معهم ...

ونتعب من أجلهم ...

ونتعب منهم ...

نظن انهم أقرب

الناس لنا ...

ونعقد معهم

صفقات الحب

والأخــــاء ...


يصعقنا ضعفهم ...

وتخليهم ...

انسحابهم ...

وبرودهــــم...!!

وتخيب بهم

ظنوننـــــــا ...!!

موضوع أكثر من رائع
والكلام ده مظبوط وبيحصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
آثـــــــــــــــــــار
الريشة الفضية للمنتدى
الريشة الفضية للمنتدى


عدد الرسائل : 2229
العمر : 25
محل الاقامة : where no one asks me who i'm
الوظيفة : ummmmmmm,lookin for my brain, have u seen it around?!
تاريخ التسجيل : 06/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 6:11 pm

فعلا الموضوع دا كئيب بس واقعي جدا
كلمات بجد رائعة جدا
شكرا لحضرتك على الموضوع وتقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قوقه&زعقوقه
:: الريشة الذهبية للمنتدى::
:: الريشة الذهبية للمنتدى::


عدد الرسائل : 4936
العمر : 29
محل الاقامة : الفرقه السادسه
الوظيفة : ..........
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 6:38 pm



هو الموضوع يبدو كئيب ........ بس بالنسبه للى متعودين عليه وبيتعاملوا بحسن نيه ..... يبقى بالنسبه لهم طبيعى وعادى جدا ...... لأن الموقف ده بيتكرر عندهم كتير ومش بيتعلموا من أخطائهم للأسف ........ لأن دى غريزه عندهم ..... فبيتعودوا بقى على كده
بس ايه المواضيع الجامده دى كلها ...... كل أما ادخل موضوع ألاقيه لحضرتك ........ أنا ماسكه الخشب والنهارده الخميس
........ هو العيد له تأثيره ولا ايه ........ ربنا يجعل كل أيامك أعياد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
د.مي
عضوية شرفية
عضوية شرفية


عدد الرسائل : 2925
العمر : 31
محل الاقامة : ما بين هنا وهناك .
الوظيفة : there is hope
تاريخ التسجيل : 22/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 8:28 pm


كثير من الصور تبدأ جميلة في أعيننا ...

ولكنها سرعان ما تتبخر عندما تظهر حقيقة أصحابها ...
..::. .::..
وأهم شي كل منا يعرف الاخر وما يعنيه ويقصده ولا يستمع للاخرين ووشايتهم

وكل من لديه وجهة نظر تجاه غيره يوجهها له ولا يأخذ فكره سيئه من لاشئ


الموضوع جميل جدآ ...وهو دا الواقع للأسف ...
فكثيرآ ما نحسن الظن بالأخرين ولكننا نرى حقيقتهم فى النهاية ..مما يسبب الالم والحسرة فى النفس
ولكن حسن النية مطلوب ولكن مع الحرص الشديد وتوقع اى رد او فعل منهم ....
العبارات اللى اقتبستها رائعة ...وشكرآ على الموضوع يا دكتور .

_________________

الصيدلية الخيرية


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr.House
عضوية شرفية
عضوية شرفية


عدد الرسائل : 2209
العمر : 30
الوظيفة : طالب
تاريخ التسجيل : 01/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 8:34 pm

موضوع كئيب فحت يا مادوووو

بس كما قال الحبيب

احبب حبيبك هونا ما ......عسى ان يكون بغيضك يوما ما

وابغض بغيضك هونا ما ....عسى ان يكون حبيبك يوما ما

وعلى راي المثل

اعمل الخير وارميه في البحر

.............................

ولاتنتظر شكرا من احد

وبلاش ال زعلان ......مش ..........خلا...... زعلان

طايب

_________________
Yes.... We Can
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouS
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 3273
العمر : 28
محل الاقامة : white kingdom
الوظيفة : Ya 3m Fokek MeNe
تاريخ التسجيل : 30/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 8:40 pm

شكرا لمروركم وجزاكم الله خيرا ...وكل سنه وانتم بخير وسعاده

_________________




اذا استطعت تكوين الحلم فى ذهنك وزرعه فى قلبك
ولم تدع فرصة لشكوكك لكى تخمده..فمن الممكن ان يصبح حلمك حقيقة تغير حياتك


واهتم بان تحصل على ماتحبه والا ستكون مجبرا على ان تقبل ماتحصل عليه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouS
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 3273
العمر : 28
محل الاقامة : white kingdom
الوظيفة : Ya 3m Fokek MeNe
تاريخ التسجيل : 30/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 8:43 pm

[quote="قوقه&زعقوقه"]




هو الموضوع يبدو كئيب ........ بس بالنسبه للى متعودين عليه وبيتعاملوا بحسن نيه ..... يبقى بالنسبه لهم طبيعى وعادى جدا ...... لأن الموقف ده بيتكرر عندهم كتير ومش بيتعلموا من أخطائهم للأسف ........ لأن دى غريزه عندهم ..... فبيتعودوا بقى على كده

بس ايه المواضيع الجامده دى كلها ...... كل أما ادخل موضوع ألاقيه لحضرتك ........ أنا ماسكه الخشب والنهارده الخميس

........ هو العيد له تأثيره ولا ايه ........ ربنا يجعل كل أيامك أعياد
[/quote


والله يا قوقه وزعقوقه...ردك نور الموضوع..بس لو انتى بتتعاملى بحسن نيه خليكي كدا على طول ...انا عن نفسي مش بفترض سوء النيه غير لما يثبت عكس كدا

بس دا ميمنعش ان الواحد لازم يكون حريص برده

..........

وبالنسبه للمواضيع الجامده

فدا العادى ...من بنك مصر

اقصد دا العادى يعنى pirat pirat ...اكيد دا من زوق حضرتك..

_________________




اذا استطعت تكوين الحلم فى ذهنك وزرعه فى قلبك
ولم تدع فرصة لشكوكك لكى تخمده..فمن الممكن ان يصبح حلمك حقيقة تغير حياتك


واهتم بان تحصل على ماتحبه والا ستكون مجبرا على ان تقبل ماتحصل عليه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouS
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 3273
العمر : 28
محل الاقامة : white kingdom
الوظيفة : Ya 3m Fokek MeNe
تاريخ التسجيل : 30/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 8:46 pm

Struggle كتب:
موضوع كئيب فحت يا مادوووو

بس كما قال الحبيب

احبب حبيبك هونا ما ......عسى ان يكون بغيضك يوما ما

وابغض بغيضك هونا ما ....عسى ان يكون حبيبك يوما ما

وعلى راي المثل

اعمل الخير وارميه في البحر

.............................

ولاتنتظر شكرا من احد

وبلاش ال زعلان ......مش ..........خلا...... زعلان

طايب


ايه ياباشا الانتشار الكبير دا ..بقيت موجود فى كل توبيك كدا...بتفكرنى بفيلم اللمبى لما كان فى جنازه ابو عم بخ

وواحد جيه العزا غلط وقاله انا عايزك تنتشر فى المكان ومتسبش كرسي الا لما تقعد عليه

وحلوه اوى اخر جمله دى والله

وبلاش ال زعلان ......مش ..........خلا...... زعلان

طايب


ههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________




اذا استطعت تكوين الحلم فى ذهنك وزرعه فى قلبك
ولم تدع فرصة لشكوكك لكى تخمده..فمن الممكن ان يصبح حلمك حقيقة تغير حياتك


واهتم بان تحصل على ماتحبه والا ستكون مجبرا على ان تقبل ماتحصل عليه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
M.ABDELLA
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 1558
العمر : 28
محل الاقامة : ..........
الوظيفة : ...........
تاريخ التسجيل : 28/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 8:50 pm

موضوع رائع يا مادو
stress

_________________

اللهم إني أستغفرك من كل ذنب تبت منه ثم عدت إليه.
وأستغفرك من النعم التي أنعمت بها علي فأستعنت بها على معاصيك.
وأستغفرك من الذنوب التي لا يطلع عليها أحد سواك.
ولا ينجيني منها أحد غيرك. ولا يسعها إلا حلمك وكرمك ولا ينجيني منها إلا عفوك


حملة مستشفانا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr.House
عضوية شرفية
عضوية شرفية


عدد الرسائل : 2209
العمر : 30
الوظيفة : طالب
تاريخ التسجيل : 01/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 9:00 pm

ههههههههههه مهو يا مادوا

الراجل جابني امتحن اطفال بدري

وقالي انا عاوزك تنتشر

ههههههههههههههه

_________________
Yes.... We Can
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr.House
عضوية شرفية
عضوية شرفية


عدد الرسائل : 2209
العمر : 30
الوظيفة : طالب
تاريخ التسجيل : 01/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 9:02 pm

وبعدين انت عارف الانسان لما بياخد انذار

ويعمل لنفسه بلوك

بيبقى واحد تاني خالص

ههههههههههه ولا ايه رايك

_________________
Yes.... We Can
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouS
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 3273
العمر : 28
محل الاقامة : white kingdom
الوظيفة : Ya 3m Fokek MeNe
تاريخ التسجيل : 30/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 9:07 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ياعم انتشر ..المكان مكانك برده

وبعدين ياباشا انت من بعد البلوك وانت بقيت انسان جديد

بعد كدا مش انذار اصفر من اللى الراجل شايلهم دول

احنا نديك انذار مزرقش بأه

ياباشا انت منورنا وربنا واحسن حاجه اللى الراجل بتاع الاطفال اللى جابك بدرى

عاش والله عاش

...........................

عبد الله ..منور والله

_________________




اذا استطعت تكوين الحلم فى ذهنك وزرعه فى قلبك
ولم تدع فرصة لشكوكك لكى تخمده..فمن الممكن ان يصبح حلمك حقيقة تغير حياتك


واهتم بان تحصل على ماتحبه والا ستكون مجبرا على ان تقبل ماتحصل عليه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ĐʝϟϞA
:: مقرر الأسرة ::
:: مقرر الأسرة ::


عدد الرسائل : 8799
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 9:15 pm

Struggle كتب:
وبعدين انت عارف الانسان لما بياخد انذار

ويعمل لنفسه بلوك

بيبقى واحد تاني خالص

ههههههههههه ولا ايه رايك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس فعلا البلوك غيرك خالص
ده انت يا راجل مش سايب موضوع غير ورادد فيه
ده لو كده يبقى كل يوم نديك انذار وانت تعمل لنفسك بلوك
بس هنظبتلك انذار اسبشيال (مزركش) على رأى مادو
اعذرنى يا مادو رد struggle نسانى اعلق عالموضوع
موضوع رائع جدا وواقعى جدا وياما اسينا منه
تكرم يا معلم

_________________
Image hosted by servimg.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr.House
عضوية شرفية
عضوية شرفية


عدد الرسائل : 2209
العمر : 30
الوظيفة : طالب
تاريخ التسجيل : 01/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 9:23 pm


_________________
Yes.... We Can
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HEBA SALAMA
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 9331
العمر : 29
محل الاقامة : فى بيتى
الوظيفة : باذن الله دكتورة
تاريخ التسجيل : 04/12/2006

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الخميس 02 أكتوبر 2008, 11:06 pm

المشكله ان ده الواقع فعلا

بس متهيالى ان الواحد ياخد حصانه ضد الغدر والخيانه

يعنى وهو بيتعامل مع اللى قدامه يسيب جزء ان ممكن الشخص اللى قدامه يغدر بيه

علشان لو غدر منتاثرش كتير

يمكن عارفه ان الكلام ده نظرى حبتين

بس عن نفسى بنفذه

.......................

بس ايه المواضيع الجامده دى يا مادو

بسم الله ما شاء الله بقيت بتنزل بمواضيع كتير وكلها احسن من بعضها

فى تفدم مستمر باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
white Flower
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 1620
العمر : 28
محل الاقامة : بيتنا
الوظيفة : مشروع دكتورة
تاريخ التسجيل : 03/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الثلاثاء 07 أكتوبر 2008, 11:31 pm

M5NoOo2 كتب:
::::همســـــات::::



كثير من الصور تبدأ جميلة في أعيننا ...

ولكنها سرعان ما تتبخر عندما تظهر حقيقة أصحابها ...

احلى جملة قراتها فى المنتدى من فترة طويلة

بجد صادقة اوى وبتحصل كتير وصدمتنا كلنا فى ناس كتير ... ومازال العرض مستمر .. وكله بيعدى
..::. .::..

وأهم شي كل منا يعرف الاخر وما يعنيه ويقصده ولا يستمع للاخرين ووشايتهم

وكل من لديه وجهة نظر تجاه غيره يوجهها له ولا يأخذ فكره سيئه من لاشئ

صح جدا .. بس يارب نقدر

تحياتي لكم

[/size]
الموضوع طبعا فوق الوصف لا أحلى ولا أروع

صادق وواقعى جدااا ... بحييك والله

وفى انتظار المزيد

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
™CoNo™
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد الرسائل : 1309
العمر : 28
الوظيفة : إنسان
تاريخ التسجيل : 04/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 12:06 am

Thanks for nice topic & hope to continuoe

With my regards
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YouS
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 3273
العمر : 28
محل الاقامة : white kingdom
الوظيفة : Ya 3m Fokek MeNe
تاريخ التسجيل : 30/11/2006

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 12:18 am

شكرا على مروركم الرائع واللى هو اكتر روعه من الموضوع فى حد ذاته

وجزاكم الله خيرا على المجاملات الجميله واحلى مافى الموضوع ردودكم طبعا

بس عايز اقول كلمتين

ان الواحد طول عمره (( انا )) عندى حسن نيه فى الاخرين

وبفترض ديما حسن النيه ..وعمرى مازعلت عشان كدا

وانا شايف انى افرض حسن النيه برده احسن حتى مهما عمل الزمن فينا

ومحبش ابدا افترض سوء النيه ..لانه جايز يكون الانسان دا احسن من كدا

ونيتي دى غلط وزووور

ودا لانى بفضل حاجه واحده

انى اتظلم من الناس

احسن كتير

من انى اظلم حد

ويارب تكون وصلت

_________________




اذا استطعت تكوين الحلم فى ذهنك وزرعه فى قلبك
ولم تدع فرصة لشكوكك لكى تخمده..فمن الممكن ان يصبح حلمك حقيقة تغير حياتك


واهتم بان تحصل على ماتحبه والا ستكون مجبرا على ان تقبل ماتحصل عليه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
HeBaaa
عضو ذهبي
عضو ذهبي


عدد الرسائل : 1006
العمر : 29
محل الاقامة : منوف
الوظيفة : ...
تاريخ التسجيل : 28/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 12:21 am

M5NoOo2 كتب:

كـِنْتَ أظْـــنْ وَخـَـَآنَتْــنِيِ ظُـُـ ن ـُـُـونِي !!




[/size]

شكرا على الموضوع ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
marym
|مشرف|
|مشرف|


عدد الرسائل : 2333
العمر : 26
الوظيفة :
تاريخ التسجيل : 27/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!   الأربعاء 08 أكتوبر 2008, 9:24 pm


موضوع رائع
جزاكم الله خييييييير

_________________
تـــأكــــد حين تنكســـر ... لن يرممك ســوى نفسك ...
وحيــن تنهـــزم ... لــن ينصرك... سوى إرادتك .....
فقدرتك على الوقــوف مــرة أخـــرى ... لا يملكهــاســـواك ...
فكــن أقـــوى من الدنيــا و ظروفــهـــا ...و مهما حدث لك لاتبــكي ولكن إبتسم...
ودع الــدنيـا تبــكي من جبــــروت إبتســـامتـــك!.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كنــــت اظ،،،،،،،،،،،ــن وخانتـــــنى الظنـــــون...!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Kollia Online Forums :: . :: حالة حوار-
انتقل الى: